Subject: [DKIM katki]Haapsalu mnt 64 ja selle lähiala detailplaneeringu algatamine
From: <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 19:58:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere!

Saadame teile Keila linnavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Haapsalu mnt 64 ja selle lähiala detailplaneeringu algatamine, mis 
on registreeritud 18.08.2025 numbriga 7-4/180-4.

Lugupidamisega
Keila Linnavalitsus

Kontaktinfo
Keila Linnavalitsus
Keskväljak 11, 76608, Keila
Telefon: (+372) 679 0700
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>